Reklama

Reklama

Kontrowersje sędziowskie w Ekstraklasie i nie tylko

Liga Mistrzów: FC Barcelona - Paris Saint-Germain. ​Czy karny dla Barcelony był prawidłowy?!

We wtorkowym meczu Ligi Mistrzów FC Barcelona na własnym stadionie podejmowała drużynę Paris Saint-Germain. W 27. minucie spotkania doszło do bardzo ciekawe sytuacji, która podzieliła kibiców na świecie. Czy Layvin Kurzawa sfaulował rywala i w efekcie sędzia prawidłowo podyktował rzut karny dla FC Barcelony?

W pierwszym tempie faktycznie mogło się wydawać, że Frenkie de Jong symulował. Wszelkie wątpliwości rozwiała powtórka, która ukazała zdarzenia z perspektywy za zawodnikami. 

Widać tam wyraźnie, że obrońca PSG zahaczył kolanem stopę swojego rywala. Pamiętajmy, że w tak dynamicznych sytuacjach nawet minimalny kontakt wystarczy, aby wytrącić zawodnika z biegu i spowodować jego upadek. Frenkie de Jong był przed rywalem, a zatem był na wygranej pozycji i miał ‘pierwszeństwo’. W takich sytuacjach należy odgwizdywać przewinienia. 

Reklama

Decyzja sędziego Björna Kuipersa była jak najbardziej prawidłowa. Sytuacja była sprawdzana na VAR, ale ostatecznie podtrzymano decyzję arbitra boiskowego.

Łukasz Rogowski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje