Spotify to koszulkowy sponsor FC Barcelona, a umowa z nim zakłada, że dwa razy w roku hiszpański zespół musi wystąpić w koszulkach reklamujących ważnego dla Spotify artystę albo zespół. W zeszłym roku np. FC Barcelona miała na koszulce logo reklamujące płytę "Motomami" hiszpańskiej wokalistki Rosalii. Teraz przyszedł czas na The Rolling Stones. Legendy rocka wydają w październiku swój nowy album. The Rolling Stones wydadzą 20 października nowy album "Hackney Diamonds" z już opublikowanym singlem "Angry", opartym na bardzo mocnym riffie Keitha Richardsa. I właśnie zaplanowane na 29 października starcie FC Barcelona z Realem Madryt to okazja, aby przy ogromnej widowni telewizyjnej zareklamować nową płytę jednego z największych zespołów w dziejach muzyki. Portugalskie media o dymisji Fernando Santosa. Wyciągają słowa Lewandowskiego The Rolling Stones z FC Barcelona. Fani zachwyceni Fani już są zachwyceni tym pomysłem. Uważają, że koszulki z wielkim Tongue and Lips nawiązującym do The Rolling Stones będą absolutnym hitem wśród fanów nie tylko klubu z Barcelony. To unikat, jakiego dotąd w futbolu nie było. W 1970 roku Mick Jagger nawiązał współpracę z Johnem Pasche, absolwentem Royal College of Arts, który stworzył znane dziś na całym świecie logo The Rolling Stones. To wielki czerwony język, który nawiązuje do hinduskiej bogini czasu i śmierci Kali. Przedstawia się ją często z wysuniętym językiem. A że Mickowi Jaggerowi zależało na tej bogini, powstał taki projekt. Hiszpański klub zdecydował się na nietypową reklamę. Sprawdź, czy wiesz Często za autora logo Stonesów uważa się Andiego Warhola. To jednak nieprawda, a pomyłka wynika z faktu, że język po raz pierwszy pojawił się na okładce albumu Sticky Fingers, której to autorem był właśnie Warhol.