Reklama

Reklama

  • 1 .Real Sociedad San Sebastián (20 pkt.)
  • 2 .Real Madryt (17 pkt.)
  • 3 .Atletico Madryt (17 pkt.)
  • 4 .Sevilla FC (14 pkt.)
  • 5 .CA Osasuna (14 pkt.)
  • 6 .Rayo Vallecano (13 pkt.)
  • 7 .Athletic Bilbao (13 pkt.)
  • 8 .Valencia Club de Futbol (12 pkt.)

Real Madryt sprzedał prawa do strony internetowej za wielkie pieniądze

W Realu Madryt wiedzą, jak robić interesy. "Królewscy" sprzedali za pół miliarda euro prawa do swojej strony internetowej amerykańskiemu funduszowi Providence Equity Partners.

Według hiszpańskich mediów porozumienie zawarte pomiędzy dyrekcją Realu Madryt a Providence Equity Partners przewiduje, że klub przekaże amerykańskiej firmie swoje prawa internetowe na okres 10 lat.

Real Madryt przewodzi na świecie wśród klubów pod względem oglądalności swojej strony internetowej. W ciągu dnia witryna "Królewskich" notuje około 1,35 mln odsłon, czyli aż cztery razy więcej w porównaniu do ligowego rywala, FC Barcelona.

Jak ujawnił dziennik "El Confidencial", negocjacje z władzami Realu Amerykanie prowadzili od kilku tygodni za pośrednictwem spółki Key Capital Partners.

Reklama

Umowa z Realem Madryt nie jest pierwszym przedsięwzięciem Providence Equity Partners w piłce nożnej. Fundusz inwestuje m.in. w rozgrywki amerykańskiej ligi Major League Soccer (MLS). Firma posiada 25 proc. praw wizerunkowych tej ligi.

"Zainkasowanie 500 mln euro od funduszu pozwoli Realowi Madryt na ponowne objęcie przewodnictwa wśród najbogatszych klubów piłkarskich na świecie. 'Królewscy' dzierżyli ten tytuł przez jedenaście lat, do 2016 r., kiedy to zdetronizował ich Manchester United" - podsumował "El Confidencial".

Gazeta twierdzi, że sfinalizowanie umowy z amerykańskim funduszem stawia w bardzo dobrej pozycji kandydaturę prezydenta Florentina Pereza w tegorocznych wyborach o przywództwo w klubie.

Primera Division: wyniki, tabela, strzelcy, terminarz

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje