Ledwie kilka godzin po tym, jak "Królewscy" ogłosili podpisanie długoterminowej umowy z Adidasem, hiszpański dziennik "Marca" dotarł do szczegółów współpracy. Według hiszpańskich dziennikarzy, jest to rekordowy kontrakt reklamowy w historii piłki nożnej. Real ma otrzymać od Adidasa 120 mln euro za sezon plus ewentualne bonusy, uzależnione od wyników osiąganych przez drużynę. Taki zastrzyk gotówki z pewnością pomoże Realowi w skutecznym działaniu na rynku transferowym. "Królewscy" od kilku lat nie wzmacniali szczególnie drużyny i obecny sezon jest najsłabszym od wielu lat w wykonaniu piłkarzy Zinedine'a Zidane'a. Latem ma dojść do rewolucji transferowej, a do Realu przymierzani są m.in. tacy gracze jak Eden Hazard, Luka Jović, czy Kylian Mbappe, choć sprowadzenie ostatniego z nich wydaje się mało prawdopodobne. Współpraca Adidasa z Realem Madryt trwa nieprzerwanie od 1998 roku. - Real i Adidas to dwie ikoniczne marki w świecie sportu. Przedłużenie umowy jest naturalnym krokiem - uważa, cytowany przez stronę internetową Realu, prezes klubu Florentino Perez. W trwającym sezonie Real odpadł w Lidze Mistrzów już w 1/8 finału, przegrywając w dwumeczu z holenderskim Ajaksem Amsterdam. W lidze "Królewscy" zajmują trzecią pozycję. Primera Division: wyniki, tabela, terminarz, strzelcy WG