Wartość marki Realu w porównaniu z poprzednim zestawieniem zmniejszyła się o 13,8 procent. W raporcie zaznaczono, że wpływ na to miał m.in. kryzys wywołany pandemią koronawirusa. Eksperci oceniają jednak, że klub z Madrytu utrzyma prowadzenie także w kolejnym notowaniu w związku z wywalczeniem w połowie lipca mistrzostwa Hiszpanii. Zwrócono też uwagę, że "Królewscy" poszerzyli swoją ofertę handlową, rozpoczynając współpracę z firmami start-upowymi zorientowanymi na nowoczesne technologie i stworzyli dedykowany kibicom płatny kanał Madridista Nation. Wartość marki Barcelony oszacowano na 1,413 mld euro, czyli o 1,4 proc. więcej niż w poprzednim raporcie. W przypadku Manchesteru United mowa zaś o 1,314 mld. Na czwartej pozycji znalazł się Liverpool, triumfator Ligi Mistrzów w sezonie 2018/19 i tegoroczny mistrz Anglii - 1,262 mld. Zgodnie z danymi Brand Finance wartość 50 czołowych marek piłkarskich w związku z pandemią straciła łącznie 751 mln euro.