Przedstawiciele Spotify byli na Camp Nou na ostatnim meczu La Liga, w którym Barcelona pokonała Atletico Madryt 4-2 i awansowała na czwartą pozycję w tabeli. Od dawna drużyna z Katalonii nie odniosła zwycięstwa tak prestiżowego - zespół Diego Simeone broni tytułu mistrza Hiszpanii. Tabelę La Liga znajdziesz tutaj! Primera Division. 280 mln od Spotify? Nadająca po katalońsku stacja RAC1 ogłosiła, że wizyta przedstawicieli Spotify nie była kurtuazyjna. W najbliższych dniach firma podpisze kontrakt z klubem z Camp Nou w wysokości 280 mln euro. Otrzyma za to prawo do reklamowania się przez trzy lata na koszulkach drużyny Barcelony męskiej (teraz prawo do tego ma Rakuten) i żeńskiej (Stanley). Ta druga jest triumfatorem Ligi Mistrzów, a jej gwiazda Alexia Putellas to laureatka Złotej Piłki za 2021 rok. Jeśli faktycznie kontrakt zostanie podpisany, Spotify otrzyma też od nowego sezonu prawo do nazwy stadionu Camp Nou. Zdaniem katalońskich mediów podpisanie umowy związane jest z dymisją dyrektora wykonawczego klubu Ferrana Revertera, który nie zgadzał się na warunki kontraktu. Uważał, że Barcelona nie powinna sprzedawać w pakiecie prawa do reklamy na koszulkach i nazwy stadionu. I że kwota 280 mln euro za jedno i drugie jest za niska. Innego zdania jest prezes klubu Joan Laporta. Kataloński klub jest w trudnej sytuacji finansowej, W sierpniu 2021 roku prezes Laporta ogłosił, że długi sięgają 1,35 mld euro. ZOBACZ TEŻ:Barcelona pokonała Atletico 4-2 w hicie La Liga