Kontrakt z Audi wygasa 30 czerwca. Klub z Madrytu zażądał większej kwoty za jego przedłużenie, bo za rok gotowy będzie, przebudowywany kosztem 550 mln euro, stadion Santiago Bernabeu. Kosmiczny obiekt ma generować dla Realu dodatkowe przychody w wysokości 300 mln euro rocznie. Miejsce Audi (logo firmy znajdowały się na fotelach na trybunach stadionu) zajmie BMW - poinformował dziennik "Marca". Każdy piłkarz Realu otrzyma wypasione BMW? Umowa z Audi przewidywała, że każdy z piłkarzy pierwszej drużyny Realu otrzymywał nowy model samochodu. Tak samo będzie z BMW (także właściciel Mini i Rolls-Royce'a), choć szczegóły kontraktu nie są jeszcze ogłoszone. Audi zdecydowało, że skupi się na sponsorowaniu Bayernu Monachium i przede wszystkim z tym klubem chce być kojarzone. Ingolstadt, gdzie jest siedziba firmy, położone jest 80 km od Monachium. BMW, które ma siedzibę w Monachium, sponsoruje Milan (siedem triumfów w Lidze Mistrzów), a teraz zwiąże się z najbardziej utytułowanym klubem w historii rozgrywek (14 zwycięstw). Logo firmy pojawi się prawdopodobnie nie tylko na nowym Santiago Bernabeu, czy w ośrodku sportowym Realu w Valdebebas, ale także turnieje młodzieżowe organizowane przez królewski klub będą nosiły nazwę BMW. Tak przynajmniej było w przypadku umowy z Audi. ZOBACZ TEŻ: Prezes PSG odrzucił ofertę 180 mln euro z Realu, bo zna swoją wartość Miliard euro w kontrakcie Viniciusa. Real zatrzymuje swoją gwiazdę Real szykuje wielki transfer za 90 mln euro?