W dzisiejszym oświadczeniu opublikowanym przez Premier League poinformowano, że za sprawą zgodnej decyzji klubów biorących udział w rozgrywkach, reklamy sponsorów podchodzących z branży zakładów bukmacherskich znikną w najbliższym czasie z koszulek meczowych. Kluby Premier League wycofują się z reklamowania hazardu. Przełomowa decyzja Najwyższa klasa rozgrywkowa a Anglii staje się tym samym prekursorem w Wielkiej Brytanii, zgodnie z opublikowanym komunikatem dążąc do ograniczenia reklam związanych z hazardem. Decyzja została podjęta w oparciu w liczne konsultacje przeprowadzone przez przedstawicieli ligi wraz z klubami oraz rządowym Departamentem ds. Kultury, Mediów i Sportu, dokonującego przeglądu obowiązujących przepisów dotyczących hazardu. Co więcej, Premier League zapewniła także o współpracy podjętej z przedstawicielami innych dyscyplin sportowych, w celu opracowania nowego kodeksu dotyczącego odpowiedzialnego sponsorowania hazardu. Zmiany, o jakich mowa, wejdą w życie z końcem sezonu 2025/26 tak, by dać poszczególnym klubom odpowiedni czas na zakończenie umów z aktualnymi sponsorami.