Reklama

Reklama

Sponsor hokejowego mistrza Polski pomaga dzieciom

3 grudnia wystartowała świąteczna akcja charytatywna pod hasłem "Gwiazdy dla Podkarpacia". Mecenasem przedsięwzięcia jest Podkarpacki Bank Spółdzielczy z Sanoka. To jeden ze sponsorów hokejowego mistrza Polski PBS KH Ciarko Sanok.

Pięciu znanych i cenionych sportowców związanych z Podkarpaciem - Zbigniew Bartman z  Asseco Resovii,  koszykarz Kamil Łączyński z MOSiR Krosno, alpinista Łukasz Łagożny, biathlonista Łukasz Szczurek oraz bramkarz SPR Stal Mielec Krzysztof Lipka - weźmie udział w akcji charytatywnej na rzecz wybranych przez nich domów dziecka. Święta to szczególny czas, dlatego co roku pomagamy  najbardziej potrzebującym - mówi Prezes PBSBanku Lesław Wojtas.  Zaangażowanie społeczne naszego Banku odbywa się wielotorowo. Od wielu lat wspieramy inicjatywy społeczne, placówki oświatowe, kulturalne,  a także domy dziecka. W tym roku postanowiliśmy zorganizować niestandardową akcję, do której zaangażowaliśmy sportowców związanych z Podkarpaciem.

Reklama

Portale społecznościowe gromadzą wokół siebie tysiące ludzi (z których spora część to mieszkańcy Podkarpacia), stąd pomysł na to, aby wszystkie działania związane z przedsięwzięciem "Gwiazdy dla Podkarpacia" odbyły się właśnie na Facebook’u  - dodaje Prezes Wojtas.

Akcja będzie prowadzona na korporacyjnym  fanpage’u  PBSBanku.  Fani w ciągu dwóch tygodni  będą oddawać swoje cenne głosy na ulubionego sportowca, reprezentującego wybraną  instytucję charytatywną. Służyć temu będzie dedykowana aplikacja, w której znajdą się szersze opisy wszystkich sportowców.  Bardzo ważne jest to, że w akcji każdy jest zwycięzcą.  Wszystkie placówki otrzymają  ufundowaną przez  PBSBank świąteczną paczkę.  Gwiazdy Podkarpacia osobiście przekażą je swoim podopiecznym, a spotkanie uwieńczone zostanie pamiątkowym zdjęciem.

Mam nadzieję,  że wyrażę myśl wszystkich osób które zaangażowały się w tę akcję mówiąc,  iż pragniemy by te słodycze, książki, gry, płyty i wiele innych upominków sprawiły, że dla dzieci z domów dziecka te święta  będą lepsze i bardziej radosne - dodaje Prezes Wojtas.

Organizacją akcji zajęła się krakowska agencja marketingowa TLConsulting , która  od roku współpracuje z Bankiem.

 

Szczegóły akcji:

www.facebook.com/pages/PBS-Bank-Podkarpacki-Bank-Spoldzielczy/159144344145695?ref=ts&fref=ts

Spo

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje