Can-Pack SA będzie oficjalnym sponsorem juniorskiej drużyny Cracovii występującej w Centralnej Lidze Juniorów. Logotyp firmy będzie widoczny na bluzach hokejowych juniorów "Pasów", ale także m.in. na kaskach zawodników pierwszej drużyny Comarch Cracovii, czy też bandach reklamowych na lodowisku przy ul. Siedleckiego. - Jest nam niezmiernie miło dołączyć do znamienitego grona sponsorów MKS Cracovia SSA - powiedziała dr hab. Małgorzata Podrecka, wiceprezes Zarządu Can-Pack S.A. - Hokej to piękny sport, gra zespołowa w duchu najlepiej pojętej rywalizacji. Naszym marzeniem jest, aby wśród młodzieży zapanowała moda na hokej. Radości z rozpoczęcia współpracy z firmą Can-Pack SA nie kryje wiceprezes MKS Cracovia SSA Jakub Tabisz: - Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu podpisania umowy z Can-Pack SA, potentatem w swojej branży. Poprzez współpracę z naszym nowym sponsorem chcemy podnieść jakość szkolenia dzieci i młodzieży w sekcji hokejowej naszego klubu. Jedynym problemem jaki nam zostanie będzie infrastruktura, bowiem wciąż dysponujemy tylko jednym lodowiskiem - przyznaje wiceprezes Jakub Tabisz. Na mocy podpisanej umowy Can-Pack SA nie tylko będzie oficjalnym sponsorem juniorskiej drużyny Cracovii, ale również m.in. sfinansuje zorganizowanie campów hokejowych dla dzieci i młodzieży. - W Can-Packu podjęliśmy decyzję o wsparciu dla klubów, które realizują ambitny program szkolenia młodzieży w wybranych dyscyplinach sportowych. Taki program niewątpliwie realizowany jest w Cracovii. Wierzymy, że współpraca, jaką rozpoczynamy w dniu dzisiejszym będzie długoletnia i korzystna dla wszystkich: Cracovii przyniesie wspaniałych wychowanków - przyszłych mistrzów Polski, a nam pozostanie ogromna satysfakcja z tego, że mogliśmy przyczynić się do na początku małych, a potem wielkich sukcesów naszych młodych zawodników - dodaje Małgorzata Podrecka. Umowa została podpisana na jeden sezon, jednakże porozumienie między stronami obejmuje współpracę długoterminową. - Mam nadzieję, że efektem naszej wspólnej inwestycji w hokejową młodzież będzie, już w niedalekiej przyszłości, debiut wychowanków Cracovii w pierwszej drużynie - dodaje Jakub Tabisz. Współpraca będzie miała aspekt wielowarstwowy i będzie obejmować m.in. Fundację Can-Pack, która promuje świadomy i zdrowy tryb życia. Can-Pack SA w ciągu ponad 25 lat aktywności gospodarczej stał się jednym z największych i najnowocześniejszych technologicznie producentów opakowań metalowych. Jest najsilniejszą i najbardziej innowacyjną firmą w tej branży w Europie Centralnej i Wschodniej, systematycznie umacnia się i buduje silną oraz konkurencyjną pozycję rynkową w Europie Zachodniej, Azji i Afryce. Grupa Can Pack jest dostawcą opakowań do międzynarodowych koncernów, a swoje wyroby sprzedaje do ponad 35 krajów świata. W 23 zakładach wchodzących w skład Grupy zatrudnionych jest ponad 4500 osób.