Na mocy zawartej umowy, marka NAMEDSPORT nabyła szereg świadczeń marketingowych, w tym ekspozycję podczas wszystkich spotkań ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet w sezonach 2023/2024 i 2024/2025. Promocja partnera obejmie m.in. reklamy na bandach wideo, w mediach digitalowych obu lig i klubów oraz podczas transmisji meczów na kanałach sportowych Telewizji Polsat. Marka będzie również partnerem wyboru najlepszego zawodnika każdego spotkania ORLEN Superligi, którego dokonają kibice w oficjalnej aplikacji mobilnej rozgrywek. - Kluczem do sukcesu była edukacja dotyczącą tego jak działa skuteczna i właściwa suplementacja, zarówno w okresie przygotowawczym do sezonu jak i w jego trakcie. Z tym wszystkim mocno związana jest rola regeneracji. Część zawodników i zawodniczek w tym aspekcie zaufała nam od samego początku. Inni potrzebowali na to więcej czasu. Dzisiaj widzimy bardzo fajne efekty tych działań, które mają odzwierciedlenie w liczbach. Nie tylko w kontekście sprzedaży i użytkowania naszych produktów, ale również ilości zapytań i zbudowanych relacji ze sportowcami, z czego niezmiernie się cieszymy - mówi Bartosz Weron, dystrybutor marki NAMEDSPORT. Siódemka 9. serii ORLEN Superligi W ramach świadczeń aktywacyjnych Superliga wspólnie z NAMEDSPORT, podobnie jak w poprzednich dwóch sezonach współpracy, zorganizuje cykl szkoleń dla zawodniczek i zawodników oraz fizjoterapeutów pracujących w klubach ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet. Celem działań jest edukacja sportowców w zakresie świadomej i bezpiecznej suplementacji oraz regeneracji. - Za każdym razem, gdy przedłużamy kontrakt z dotychczasowym partnerem, czujemy ogromną radość. Oznacza to, że cele, które sobie założyliśmy zostały zrealizowane i nasz partner widzi wymierne korzyści ze współpracy. Zdrowie i właściwa suplementacja odgrywają ogromną rolę w życiu nie tylko zawodowych sportowców, ale również każdego człowieka. Stąd ważne jest dla nas, by promować markę sprawdzoną, przebadaną i bezpieczną, która przyczynia się zarówno do osiągania wysokich wyników sportowych jak i wspierania w codziennym odżywianiu. Taką marką jest NAMEDSPORT i cieszę się, że nadal będzie towarzyszyć rozgrywkom ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet - powiedział Piotr Należyty, Prezes Zarządu Superligi sp. z o.o. Superliga Sp. z o.o. jest spółką zarządzającą najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce - ORLEN Superligą i ORLEN Superligą Kobiet, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych. NAMEDSPORT to włoska marka specjalizująca się w produkcji profesjonalnych odżywek i suplementów dla sportowców. Wyróżnikiem marki są naturalne składniki oraz starannie opracowane formuły, których działanie zostało potwierdzone badaniami naukowymi. Każda partia produktów jest badana przez niezależne laboratoria pod kątem czystości składników. NAMEDSPORT jest oficjalnym partnerem m.in. prestiżowych zawodów kolarskich Giro d’Italia.