ME 2024 piłkarek ręcznych: Polska - Szwecja. O której mecz? Gdzie oglądać? [TRANSMISJA, WYNIK]
Czas na drugi etap mistrzostw Europy 2024 w piłce ręcznej kobiet. Reprezentacja Polski na otwarcie fazy zasadniczej zagra w czwartek 5 grudnia ze Szwecją, która będzie zdecydowanym faworytem tej potyczki. Jak zaprezentują się podopieczne Arne Senstada? Sprawdź, o której godzinie początek meczu Polska - Szwecja i gdzie oglądać. Transmisja TV, online live stream, relacja i wynik na żywo.

Materiał zawiera linki partnerów reklamowych
Polki udanie przebrnęły przez pierwszy etap (faza wstępna) mistrzostw Europy w piłce ręcznej 2024. Nasze szczypiornistki rywalizowały w Bazylei w grupie z Francją, Portugalią i Hiszpania. Po porażce z pierwszą z wymienionych ekip, potem "Biało-Czerwone" wygrały dwa kolejne spotkania i obok Francji z drugiego miejsca awansowały do najlepszej "12" turnieju.
Awans do drugiego etapu (faza zasadnicza) oznacza, że reprezentacja Polski już na pewno zajmie lepsze miejsce niż na poprzednich ME 2022. Wówczas "Biało-Czerwone" zostały sklasyfikowane na trzynastej pozycji. Przypomnijmy, że najlepszy występ w Euro piłkarek ręcznych nasza reprezentacja zanotowała w 1998 r., kończąc turniej na piątej pozycji.
Teraz w drugim etapie zmagań Polki rozegrają cztery spotkania w węgierskim Debreczynie: ze Szwecją (5.12), Węgrami (6.12), Czarnogórą (8.12) i Rumunią (10.12). Dwie najlepsze reprezentacje w tabeli awansują do półfinału, z kolei ekipa z trzeciej pozycji zagra o piąte miejsce, a drużyny z miejsc 4-6 zakończą występu w ME 2024.
Piłka ręczna kobiet. Mistrzostwa Europy 2024: Polska - Szwecja. O której mecz? Gdzie oglądać? [TRANSMISJA, WYNIK NA ŻYWO, RELACJA]
Spotkanie Polska - Szwecja rozpocznie się o godzinie 15.30, w czwartek 5 grudnia. Transmisja meczu dostępna będzie w TV na kanałach Eurosport 1 oraz Metro TV. Rywalizację będzie można oglądać też online live stream na Polsat Box Go i platformie Max.
Wynik meczu Polska - Szwecja na żywo oraz tekstowa relacja w serwisie Interia Sport. Zachęcamy do śledzenia przebiegu spotkania.
Materiał zawierał linki partnerów reklamowych








