- Cieszę się, że mogą wziąć udział w tej akcji i czuję dumę, że mogę być w tym miejscu, gdzie jestem - stwierdził Kamil Syprzak. - Większość z nas poświęciło bardzo wiele dla tego, co robimy, a naszą miłością jest sport - piłka ręczna - dodał Sławomir Szmal. W ramach akcji od 1 kwietnia w dziewięciu największych polskich miastach na 140 billboardach oglądamy wizerunki Karola Bieleckiego, Sławomira Szmala i Kamila Syprzaka. Kampania w każdym miesiącu będzie miała inny motyw przewodni. - Będziemy pokazywali ludzi, bohaterów zarówno współczesnych, jak i z przeszłości, a także inicjatywy czy wydarzenia historyczne. Zależy nam na promowaniu wartości i postaw, które mogą być fundamentem nowoczesnego patriotyzmu. W kolejnych miesiącach będziemy przybliżali m.in. rotmistrza Pileckiego, żołnierzy GROM-u i cichociemnych, powstanie warszawskie czy wielkopolskie - podkreślił Wojciech Setny, prezes Surge Polonia, marki odzieży patriotycznej i organizatora kampanii "Poczuj Dumę". Więcej informacji o akcji na oficjalnej stronie kampanii: http://poczujdume.pl/. Akcja obecna jest już na Instagramie #PoczujDumę, gzie można dzielić się swoimi zdjęciami, inspirowanymi hasłem kampanii.