Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn EHF EURO 2022 odbędą w dniach 13 - 30 stycznia na Węgrzech i na Słowacji. Wiodący europejski producent sprzętu AGD - Gorenje - już po raz trzeci potwierdziło chęć zostania sponsorem tego wydarzenia. Firma już dwukrotnie podjęła się bycia głównym sponsorem flagowego wydarzenia Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w 2018 i 2020 roku, umowa - uzgodniona z partnerem medialnym i marketingowym EHF, Infront Sports & Media - jeszcze bardziej umacnia zaangażowanie Gorenje we wspieranie najwyższej klasy piłki ręcznej. Gorenje, która jest częścią Hisense Group, posiada już doświadczenie we wspieraniu zawodów piłki ręcznej. Przedsiębiorstwo od 2017 roku sponsoruje rozgrywki Ligii Mistrzów EHF. Tegoroczne partnerstwo stało się ponowną okazją do urozmaicenia rozgrywek piłki ręcznej. Atrakcyjna i kreatywna kampania Gorenje #simplyfans, obfitować będzie w wiele atrakcyjnych nagród, od akcesoriów dla fanów Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej po niezapomniane przeżycia wspierania swojej ukochanej drużyny z trybun hal widowiskowych. Aby być na bieżąco ze wszystkimi informacjami wystarczy śledzić media społecznościowe @gorenjesimplyfans. Gorenje współpracuje z EHF EHF wraz z Gorenje podczas najbliższych mistrzostw pokażą jak można ułatwić życie kibicom poprzez wykorzystanie sprzętów firmy i dzięki temu dając im więcej czasu na przyjemności. W tym na oglądanie meczów piłki ręcznej na najwyższym poziomie. Martin Hausleitner, Sekretarz Generalny EHF, powiedział: "Gorenje udowodniło, że posiada silną, lojalną i odnoszącą sukcesy tradycję, jeśli chodzi o wspieranie najwyższej klasy rozgrywek piłki ręcznej, zwłaszcza na szczeblu narodowym i klubowym. Dlatego cieszymy się, że już trzeci raz z rzędu możemy ich gościć na pokładzie, jako Oficjalnego Partnera Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn EHF EURO 2022. Posiadanie partnera, który jest tak bardzo zaangażowany w piłkę ręczną, jak Gorenje, daje niezwykłe rezultaty dla promocji naszego sportu. Wprost nie możemy się doczekać kolejnego fantastycznego wydarzenia z nim u naszego boku." Alenka Potočnik Anžič, Dyrektor ds. Marketingu w Hisense Europe Group, dodała: “Jesteśmy podekscytowani faktem bycia jednym z najważniejszych partnerów EHF EURO mężczyzn, pisząc historię sukcesu europejskiej piłki ręcznej, podczas trzecich mistrzostw z rzędu. Wspięcie się na najwyższy poziom w piłce ręcznej lub jakimkolwiek innym sporcie wymaga silnej pracy zespołowej, jasnej strategii i chęci osiągnięcia sukcesu; cech z którymi identyfikujemy się również w Hisense Europe Group. Gorenje ułatwia ludziom życie, dzięki naszym urządzeniom AGD, a poprzez współpracę z EHF wierzymy, że znacznie uprościmy życie wszystkich fanów piłki ręcznej - Simplyfans. Jestem przekonana, że nasze sprzęty gospodarstwa domowego mogą pomóc fanom, dzięki nim będą w stanie poświęcić więcej czasu na rzeczy, które kochają, w tym na oglądanie rozgrywek , które będziemy mogli już niedługo podziwiać na Węgrzech i na Słowacji."