W ten sposób klub Wojciecha Szczęsnego włączył się w akcję przeciwko zanieczyszczaniu środowiska. Autorka projektu koszulek Francesca Venturini zapewniła, że strój jest nie tylko ekologiczny, ale też bardzo trwały. Powstał przy współpracy z organizacją Parley for the Oceans, która wspiera inicjatywy zwiększające świadomość o zanieczyszczeniu wód plastikiem. Wcześniej koszulki wyprodukowane przy wsparciu Parley for the Oceans zakładali też piłkarze Manchesteru United i Realu Madryt. Po tym jak Cristiano Ronaldo przeszedł do Juventusu z Realu Madryt, jego koszulka bije rekordy sprzedaży. Tylko w ciągu 24 godzin od podpisania kontraktu przez CR7 sprzedano ponad 500 tysięcy koszulek "Starej Damy" z jego numerem i nazwiskiem. Kosztują one po 104 euro, więc, jak łatwo policzyć, zarobiono na tym ponad 50 milionów euro!