Informacje o wiceliderze tabeli Man United śledzi na Twitterze 16,5 mln osób, a na Instagramie 20 mln. Oznacza to, że popularnością "Czerwone Diabły" biją na głowę rywala i najlepszy zespół Premier League Manchester City, który zmierza po mistrzostwo. "The Citizens" mają bowiem 29 mln osób śledzących stronę na Facebooku, 5,5 mln na Twitterze i 5,9 mln na Instagramie. United ma też najwięcej fanów w Chinach - na jednym z tamtejszych portali (Weibo) zarejestrowało się aż 9,2 mln kibiców, którzy lubią "Czerwone Diabły". Najmniejszą popularnością w mediach społecznościowych cieszy się spośród angielskich klubów beniaminek Huddersfield Town FC - ma jedynie 113 tysięcy fanów na Facebooku. Jednak liczba osób śledzących informacje o tym zespole wzrosła po awansie do najwyższej klasy rozgrywek aż o 80 procent, zaś na Instagramie - o 600 procent. Potentaci w Anglii tracą jednak sporo do najlepszych w Europie - Real Madryt tylko na portalu Facebook lubi ponad 107 mln kibiców, a inny słynny klub z Hiszpanii - FC Barcelona ma tam 103 mln fanów.