Reklama

Reklama

Team Hyundai: Pięciu światowej klasy piłkarzy ambasadorami marki Hyundai podczas UEFA EURO 2012™

Hyundai Motor Company ujawnił nazwiska pięciu czołowych piłkarzy, wchodzących w skład Team Hyundai - wyjątkowej drużyny powołanej z okazji Mistrzostw UEFA EURO 2012™. Team Hyundai będzie odgrywał rolę ambasadora marki w komunikacji marketingowej tego największego wydarzenia piłkarskiego.

Iker Casillas (Hiszpania), Łukasz Podolski (Niemcy), Giuseppe Rossi (Włochy), Karim Benzema (Francja) i Daniel Sturridge (Anglia) widoczni będą w kontekście działań i kampanii promocyjnych Hyundaia podczas UEFA EURO 2012™.

"Pięciu przedstawicieli Team Hyundai jest dla siebie rywalami, kiedy pomyślimy o ich spotkaniu na boisku w trakcie zbliżających się mistrzostw. Jednak łączy ich wszystkich ogromna pasja do piłki nożnej i z tym większą przyjemnością widzimy ich zjednoczonych pod szyldem Hyundaia". - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe. "Ogromna determinacja i talent stanowią dla każdego z nich potencjał do odegrania kluczowej roli podczas zbliżających się mistrzostw" - dodał.

Reklama

Team Hyundai ma być dla fanów piłki nożnej odzwierciedleniem emocji, dynamizmu i pasji, jakie wzbudza ten sport. Każdy z członków zespołu Hyundai dotarł na sam szczyt poprzez stałe rozwijanie i doskonalenie swoich umiejętności, czego analogicznym odzwierciedleniem jest także droga rozwoju marki Hyundai w Europie.

Oficjalna prezentacja Team Hyundai jest także okazją do uruchomienia przez firmę akcji charytatywnej, skierowanej na pomoc utalentowanym sportowo, młodym zawodnikom, którzy w przyszłości mogą podobnie jak reprezentanci Team Hyundai, stać się największymi nazwiskami piłki nożnej.

Hyundai zachęca wszystkich fanów futbolu do wzięcia udziału w tej szczytnej inicjatywie, która odzwierciedla kierunek zaangażowania marki zgodny z duchem sportowej rywalizacji - poprzez otwartość i integrację.

Na globalnym profilu marki Hyundai na stronie Facebook - www.facebook.com/Hyundaiworldwide uruchomiono specjalną aplikację, za pomocą której fani mogą oddawać głosy na ulubionego zawodnika. Za każdy głos "Lubię to" Hyundai przekaże 1 EUR na cel charytatywny. Firma spodziewa się zebrać 250 000 EUR.

Hyundai Motor Company jest partnerem UEFA od 12 lat (UEFA EURO 2000™, UEFA EURO 2004™ oraz UEFA EURO 2008™). Jako oficjalny partner UEFA EURO 2012™ Hyundai dostarczy flotę ponad 350 pojazdów na potrzeby transportu zespołów, gości VIP i organizatorów turnieju.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje