Spółka PGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym areny. Umowa z operatorem stadionu - spółką PL.2012+, została podpisana na pięć lat, z możliwością przedłużenia. Prezes PL.2012+ Tomasz Półgrabski mówi, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron. Z kolei szef zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej Marek Woszczyk liczy, że dzięki tej umowie uda się rozszerzyć rozpoznawalność marki oraz pozyskać nowych klientów. - W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość - PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights - twierdzi Półgrabski. Stadion zlokalizowany przy rondzie Waszyngtona na warszawskiej Pradze powstał na Euro 2012. Wybudowanie obiektu kosztowało prawie dwa miliardy złotych. Do tej pory odwiedziły go około cztery miliony osób, a sama arena trwale wpisała się w krajobraz stolicy. Umowę zawarto do 10 października 2020 r. z możliwością jej przedłużenia. Nazwa PGE Narodowy obowiązuje od momentu podpisania umowy.