"Czas w jakim została złożona rezygnacja, jak i jej forma świadczą o skrajnej nieodpowiedzialności p. Piotra Gawrona. Zresztą już od kilku miesięcy dochodziły do mnie sygnały o niewystarczającym zaangażowaniu p. Gawrona w ten projekt. Nie rozmawiał on ze mną na temat rezygnacji, jak również oficjalnie jej nie złożył. Dowiedziałem się o tym fakcie z mediów. Jest to działanie niepoważne. Na stanowisko Szefa Projektu powołałem dotychczasowego zastępcę ds. marketingu i promocji p. Michała Nykowskiego. Ponieważ właśnie na marketingu i promocji koncentrują się i będą się koncentrować w ostatniej fazie aplikacji działania sztabu. Ta zmiana nie powoduje jakichkolwiek zagrożeń dla naszej kandydatury" - powiedział Tomasz Lipiec Minister Sportu. Minister 2 stycznia 2006 r. wydał Regulamin Organizacyjny Sztabu Euro 2012 określający zadania oraz skład sztabu. Otrzymał on pełną autonomię. Sztab miał zapewnione optymalne warunki finansowe, lokalowe oraz organizacyjne. Dyrektorem Generalnym Sztabu został powołany p. Piotr Gawron. W roku 2006 roku tytułem umowy zlecenie p. Gawron otrzymał ok. 120 tysięcy złotych. Działania w styczniu i lutym 2007 roku koncentrują się na wyrównywania braków organizacyjnych z poprzedniego roku. Podobnie jak w 2006 roku pieniądze dla sztabu przekazywane są z rezerwy państwowej. Rezerwa ta może być uruchomiona dopiero po wejściu w życie ustawy budżetowej, co nastąpiło 1 lutego br. Bezzwłocznie po tym terminie zostały podjęte rozmowy, zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, dotyczące warunków podpisania nowych kontraktów dla członków sztabu Euro 2012. Taka sama procedura obowiązywała w roku ubiegłym.