Reklama

Reklama

Nowy sponsor w Legii?

Wciąż nie wyjaśniła się sprawa strategicznego sponsora Legii Warszawa. W Zabrzu legioniści niczym Barcelona wybiegli bez reklam na koszulkach. W szlagierowym meczu z Wisłą, na piersiach piłkarzy widniało logo LOT Charters.

Legia usilnie poszukuje jednak sponsora strategicznego. Mówi się o PTK Centertel i Orlenie - informuje "Sport". Negocjacje z właścicielem sieci Idea trwają już od miesiąca i przyznają się do nich obie strony. Nikt na Łazienkowskiej nie chce potwierdzić natomiast rozmów z Orlenem.

W obu firmach udziały posiada Jan Kulczyk, o którym mówiono, że będzie wspierał Lech Poznań. Czyżby pokonanie Wisły miało skłonić tego przedsiębiorcę do zainwestowania w warszawian? Legia za miejsce na koszulkach życzy sobie 700 tysięcy euro za sezon.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje