Reklama

Reklama

MŚ w RPA: Sto milionów dolarów na reklamy

Sto milionów dolarów wydali organizatorzy piłkarskich mistrzostw świata na reklamy promujące RPA. Szacunkowo dotarły one do prawie dwóch miliardów odbiorców.

"Opłaciło się, bo zaciekawiliśmy Afryką rzeszę ludzi" - uważa minister turystyki RPA Marthinus van Schalkwyk. Podkreślił jednocześnie, że wiele dobrego wniosły także przychylne i w pozytywnym tonie pisane sprawozdania obecnych na mundialu dziennikarzy.

"Nie wierzyłem w to, że w tak dobrym świetle będą przedstawiać nas zagraniczne media. To bardzo miłe zaskoczenie" - powiedział.

W tym roku RPA cieszyła się znacznym wzrostem popularności wśród przyjezdnych. W pierwszym kwartale kraj odwiedziło 1,9 mln turystów - to ponad 21 procent więcej niż przed rokiem.

Reklama

"Mistrzostwa świata to jedna z najlepszych kampanii reklamowych w historii naszego kraju" - dodał van Schalkwyk.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama