Reklama

Reklama

"Koszulki Wisły bez logo Idei"

Od momentu podpisania umowy na sponsoring ligi między PTK Centertel, a PZPN, kibice zastanawiają się jak nowy sponsor będzie realizował umowę mistrza Polski, Wisły Kraków z konkurencyjną firmą.

Korzystając z okazji, INTERIA.PL zapytała prezesa zarządu PTK Centertel Sławomira Skrodzkiego, jak będzie wyglądała obecności Idei na koszulkach Wisły, które są ozdobione logo Ery.

- My w umowie, która mamy zawartą z PZPN i z PLP honorujemy wszelkie wcześniejsze umowy i kluby, które zawarły takie umowy nawet z naszymi bezpośrednimi konkurentami mogą te umowy w pełni realizować. Zatem nie ma żadnych zagrożeń dla kontynuacji współpracy naszego konkurenta z klubem Wisła Kraków. Oczywiście do rozwiązania pozostaje kwestia, jakby to wyglądało w perspektywie następnych lat. Pierwsze pół roku na pewno nie będziemy robić żadnych zmian.

Reklama

Jak to będzie wyglądało w praktyce? Czy logo Idei zawiśnie na koszulkach Wisły obok loga Ery?

Na koszulkach Wisły będą znajdowały się jedynie emblematy ligi, czyli logo Idea Ekstraklasy. Nie będzie tam jednak znaku Idei, jako samodzielnego logo.

A jak będzie wyglądała obecność Idei na stadionie w Krakowie, który jest ozdobiony logotypami Ery?

Obecnie rozmawiamy z klubami. Chcemy te pierwsze półrocze potraktować na zasadzie budowania współpracy i wypracować taki wariant, który nie będzie kolidował z dotychczasowymi partnerami tych klubów. Szanujemy umowy, jakie te kluby zawarły i też jesteśmy zainteresowani, żeby dobre, duże firmy sponsorowały lige, aby była ona coraz lepsza.

A jak pana zdaniem będzie wyglądała tabela Idea Ekstraklasy na koniec sezonu?

Patrząc na grę poszczególnych klubów myślę, że Wisła nie powinna oddać prymatu i będzie liderem, wygrywając rozgrywki. Drugie miejsce trudno jest wskazać. Chciałbym żeby to była Legia, bo jestem z Warszawy, kibicuję tutaj Legii. Jednak w przeszłości kibicowałem mocno Górnikowi Zabrze, ale dziś nie jest on tak mocny jak w przeszłości. Zatem myślę, że druga będzie Legia, a trzeci Groclin.

Rozmawiał: Andrzej Łukaszewicz

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL