"Polska. Move Your Imagination" - to slogan promocyjny kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która odbywa się jednocześnie we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Głównym celem akcji jest zachęcenie mieszkańców tych państw do odwiedzenia Polski, a pretekstem jest turniej Euro 2012. Pomysł kampanii prasowej polega na pokazaniu zadowolonego turysty po powrocie z Polski. W wersji francuskiej można więc zobaczyć młodego brodacza Jacques'a, który zachwala walory kulturalne odwiedzanych przez siebie miast, np. Wrocławia czy Krakowa. Z kolei emanująca młodzieńczą energią Charlotte - z aparatem fotograficznym, na koniu czy z plecakiem - dzieli się swoimi wrażeniami z odpoczynku w "ptasim raju" nad Biebrzą czy w jednym z gospodarstw agroturystycznych. Kampania rozpoczęła się już latem, jednak jej pierwsza intensywna odsłona we Francji przypadła na jesień. W październiku w telewizji informacyjnej France 24 pojawił się główny spot, który pokazuje radość, energię i humor Polaków zapraszających do swojego kraju. We francuskiej wersji językowej lektorem jest wybitny aktor Andrzej Seweryn, znany Francuzom od wielu lat z występów w prestiżowej Comedie Francaise w Paryżu. Jak poinformowało biuro POT, ten sam klip będzie nadany 2 grudnia - w dniu losowania grup na Euro 2012 - w najważniejszych stacjach telewizyjnych nad Sekwaną. Już wcześniej, we wrześniu i październiku, reklamy prasowe promujące Polskę pojawiły się w wielu popularnych gazetach francuskich, takich jak tygodniki "Paris Match" i "Le Nouvel Observateur", czy w wychodzącym w ponad 30 miastach bezpłatnym dzienniku "20 minutes". Barbara Tutak z warszawskiego biura POT poinformowała, że w trakcie kolejnej fazy kampanii - w marcu i kwietniu - w wagonikach paryskiego metra będzie 9200 niewielkich reklamowych bannerów. Jak zaznaczyła, ze względu na ograniczone środki we Francji trzeba było zrezygnować z wielokrotnej emisji telewizyjnych spotów czy z zamieszczenia billboardów w miastach. Według POT, koszt akcji reklamowej "Polska. Move Your Imagination" w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech wyniósł łącznie 54 mln złotych. Kampanię sfinansowano w całości z funduszy unijnych.