W Polsce Legia Warszawa oferuje miejsce reklamowe na koszulce swoich piłkarzy za 4 miliony złotych, czyli ponad 900 tysięcy euro. Jest wielce prawdopodobne, że na stroju Legii pojawią się reklamy firmy "Toto-Mix", lub Kredyt Banku, który reklamował się w poprzednim sezonie. Miejsce na koszulkach swoich piłkarzy chce sprzedać też Wisła Kraków. Do tej pory w miejscu przeznaczonym na reklamę na stroju mistrza Polski widniało logo firmy (właściciela sekcji) Telefonika. Krakowscy działacze już prowadzą rozmowy (między innymi z Erą), aby w przyszłym sezonie zwiększyć budżet klubu. W wielkich klubach reklama na koszulce kosztuje ogromne pieniądze. Dla przykładu firma T-Mobile zapłaciła Bayernowi Monachium 17 milionów euro za roczną reklamę. Na drugim miejscu wg World Soccer znalazł się Juventus Turyn, który zarobił 14,2 miliona euro. Dopiero trzecie miejsce zajmuje Real Madryt, któremu Siemens Mobile za roczny pobyt na koszulce płaci 12 milionów euro. Top 10 - koszulkowych interesówKlubSponsorKwota w milionach euro Bayern MonachiumT-Mobile17 Juventus TuryunFastweb/Tamoil14,2 Real MadrytSiemens Mobile12 Manchester UnitedVodafone11 Borussia DortmundE.ON10 Chelsea LondynEmirates Airlines9,7 Olympique LyonRenault/Continental/NC9,1 Lazio RzymSiemens Mobile8,9 AC MilanOpel8,5 Bayer LeverkusenRWE8,5