"Premiera klipu odbędzie się w połowie listopada w Euronews, Eurosport i BBC" - oświadczył na konferencji prasowej po pokazie filmu. Wicepremier przyznał następnie, że w stacjach telewizyjnych w Polsce, która organizuje mistrzostwa Europy wraz z Ukrainą, emisja klipu nie jest na razie przewidziana. Film promujący Ukrainę przedstawia miasta-gospodarzy Euro 2012: Kijów, Lwów, Charków i Donieck oraz najbardziej atrakcyjne turystycznie regiony kraju. Na tle dynamicznej muzyki z elementami folkloru widzowie podróżują od Karpat aż do wybrzeża Morza Czarnego na Krymie. Logiem Ukrainy na mistrzostwa jest kwiat słonecznika z uśmiechniętym słońcem w środku. "Symbolizuje ono ciepło i radość, z którą goście Euro 2012 będą przyjmowani na Ukrainie" - powiedziała Anna Szewczenko z jednej z agencji reklamowych, która wygrała konkurs na opracowanie znaku graficznego Ukrainy. "Słonecznik jest też jednym z najbardziej znanych towarów eksportowych naszego kraju" - dodał żartobliwie wicepremier Kołesnikow.