Reklama

Reklama

Euro 2012: UEFA rozpoczęła sprzedaż pakietów biznesowych

UEFA rozpoczęła we wtorek sprzedaż tzw. pakietów korporacyjnych na Euro 2012. Skierowana do biznesu propozycja dotyczy wynajmu lóż i miejsc w strefie VIP stadionów wraz z kompleksową obsługą i obejmuje około czterech procent ogólnej liczby biletów.

W ramach pakietów UEFA oferuje 60 tysięcy prestiżowych miejsc w lożach i na trybunach stadionów, a średnia ich cena wynosi 1700 euro. Oferta jest otwarta i dostępna dla firm z całego świata.

Oferta obejmuje dwa rodzaje pakietów - Club Prestige Platinum, gwarantujący dostęp do prywatnej loży, oraz Club Prestige Gold, dający dostęp do wspólnej strefy biznesowej stadionu. Ceny uzależnione są od wybranej opcji i wahają się od 2900 euro za pakiet obejmujący trzy mecze grupowe w polskich i ukraińskich miastach (za wyjątkiem Warszawy) do 23 900 euro za pakiet obejmujący 16 meczów w jednym kraju i spotkanie finałowe w Kijowie.

Reklama

Jak podkreśla Magdalena Mazany, przedstawicielka UEFA ds. biznesowych w Polsce, jest to pierwszy tego rodzaju produkt w Polsce, a prestiż i jakość potwierdzają doświadczenia z poprzednich turniejów, w tym ostatnich mistrzostw w Austrii i Szwajcarii. Nabywcy pakietów będą mieli do dyspozycji miejsca w lożach lub w strefie biznesowej przez siedem godzin - trzy godziny przed rozpoczęciem i dwie godziny po meczu, najwyższej jakości katering wraz z napojami alkoholowymi, obsługę, program rozrywkowy, miejsca parkingowe na stadionie. Dostawcą usług kateringowych będzie renomowana firma międzynarodowa, która świadczy tego rodzaju usługi na wielu światowej rangi imprezach sportowych, jak finały Ligi Mistrzów czy żeglarski Puchar Ameryki.

Jacek Bochenek, ze współpracującej z UEFA firmy Deloitte, zwraca uwagę, że rozpoczynająca się sprzedaż pakietów będzie nowym doświadczeniem dla polskiego biznesu, bowiem po raz pierwszy nasz kraj jest gospodarzem imprezy o globalnym zasięgu. Możliwość przeżywania sportowego widowiska w gronie partnerów, klientów czy współpracowników jest znakomitą okazję do rozwijania relacji biznesowych. Prestiżowa oferta wyznaczy równocześnie nowe standardy obsługi dla operatorów nowoczesnych polskich stadionów, które po zakończeniu mistrzostw będą musiały pozyskiwać środki na utrzymanie.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy