Reklama

Reklama

Euro 2012: Duże zainteresowanie pakietami korporacyjnymi

Po trzech miesiącach sprzedaży pakietów korporacyjnych na mecze Euro 2012 wyprzedane zostały niemal wszystkie obejmujące trzy mecze na Stadionie Narodowym w Warszawie i ponad jedna trzecia na pięć spotkań w stolicy - poinformowała spółka Euro 2012 Polska.

Najbardziej popularne są tzw. serie stadionowe, a więc obejmujące mecze na konkretnym stadionie. Na mecze w Warszawie sprzedano 98 procent pakietów Club Prestige Gold na trzy spotkania i ponad jedną trzecią pakietów Club Prestige Platinum z prywatną lożą skybox na pięć meczów w stolicy.

Pakiet Warszawa 3 obejmuje wszystkie trzy mecze grupowe rozgrywane w stolicy w trakcie turnieju finałowego EURO 2012, w tym mecz inauguracyjny poprzedzony uroczystością otwarcia. Pakiet Prestige Platinum Warszawa 5 obejmuje trzy mecze grupowe w stolicy, w tym mecz otwarcia, oraz dwa z trzech meczów fazy pucharowej w Polsce - jeden ćwierćfinał i jeden półfinał. Seria Warszawa 5 dostępna jest również w pakiecie Club Prestige Gold. Łącznie pakiet Club Prestige Gold oferuje dwanaście różnych serii stadionowych, natomiast pakiet Club Prestige Platinum osiem.

Reklama

Oba pakiety UEFA EURO 2012 Club Prestige dostępne są w seriach krajowych, które zapewniają uczestnictwo we wszystkich meczach na wszystkich stadionach w wybranym kraju. Dodatkowo, wyłącznie w ramach pakietu Club Prestige Gold, oferowane są tzw. serie fazy pucharowej, obejmujące wszystkie mecze fazy pucharowej, które odbędą się w danym kraju i serie ultimate, obejmujące wybrane mecze fazy pucharowej, w tym mecz finałowy w Kijowie. Liczba pakietów Club Prestige jest ograniczona i stanowi zaledwie cztery procent całej puli 1,4 miliona biletów.

Chętnych, wśród których przeważają duże firmy i międzynarodowe korporacje, nie odstraszają wysokie ceny pakietów. Club Prestige Platinum, z prywatną lożą skybox, kosztuje od 5 200 do 18 900 euro, a Club Prestige Gold od 2 900 do 10 950 euro. Tak zwana seria krajowa, obejmująca wszystkie mecze w danym kraju, kosztuje 23 900 euro. W skład obu pakietów wchodzą obsługa kelnerska, catering, szeroki wybór napoi alkoholowych, a także przepustki parkingowe. Korzystający z wersji Gold mają do dyspozycji specjalną strefę biznesową oraz miejsca siedzące z dostępem do baru i bufetu przed meczem i po jego zakończeniu. W wersji Platinum goście mają do dyspozycji, na trzy godziny przed i godzinę po meczu, osobną lożę z pełną obsługą i wyjściem na wydzielone miejsca siedzące na balkonie.

Dowiedz się więcej na temat: zainteresowanie | Euro 2012

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje