Są nimi - znany na całym świecie MasterCard, sponsor Ligi Mistrzów oraz Bank Przemysłowo-Handlowy. Era podpisała umowę z Wisłą SSA tylko na jeden sezon, ale zawarto w niej opcję przedłużenia współpracy. Firma płacąc 1,5 mln dolarów liczyła bardzo na to, że Wisła awansuje do Ligi Mistrzów i nawet w umowie była klauzula o dodatkowych gratyfikacjach liczonych w setkach tysięcy dolarów za osiągnięcie tego celu. Nie udało się, ale Era nie wycofuje się ze sponsorowania, a nawet podała już spektakularny termin podpisania nowej umowy, dzień po zdobyciu przez zespół Kasperczaka mistrzostwa Polski - donosi "Gazeta Krakowska". Era skłonna jest wyłożyć więcej pieniędzy niż dotychczas. Jednak firma telefonii komórkowej nie jest jedyną, która będzie sponsorem piłkarzy Wisły od przyszłego sezonu. Umowy z MasterCard i Bankiem Przemysłowo Handlowym są w trakcie finalizacji.