Reklama

Reklama

Bayern i Opel walczą z rasizmem

Piłkarski mistrz Niemiec Bayern Monachium włączył się do kampanii antyrasistowskiej. Klub i jego sponsor wykupili reklamy prasowe podkreślające wkład zagranicznych piłkarzy w sukces zespołu.

- Bez ludzi z innych kultur brakuje inspirującego impulsu, który zapewnia sukces w sporcie i ekonomii":Bayern i Opel. W poniedziałkowym wydaniu wysokonakładowej gazety "Bild" Bayern i firma Opel wykupili ogłoszenie, na którym na tle zielonej murawy widnieją nazwiska czterech Niemców, piłkarzy Bayernu: Oliviera Kahna, Jensa Jeremiesa, Steffana Effenberga i Mehmeta Scholla. Pod spodem zaś krótkie pytanie: "Bez obcokrajowców?

Reklama

- Piłkarze 13 różnych narodowości wywalczyli dla Bayernu mistrzostwo. W Oplu pracownicy z 40 krajów projektują i budują samochody dla całego świata. Chcemy, by tak dalej pozostało - zadeklarowali Opel i Bayern. Kanclerz Niemiec Gerhard Schroeder przesłał do firmy Opel telegram z gratulacjami za pomysł ogłoszenia.

Po zamachu na stacji kolejowej w Duesseldorfie w zeszłym miesiącu, w którym

rannych zostało 10 imigrantów, w tym sześciu Żydów, Niemcy starają się pokazać światu, że potrafią energicznie przeciwdziałać rasizmowi. Działania Bayernu mają być częścią tej kampanii.

Dowiedz się więcej na temat: Niemiec | opel

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje