Umowę z Atletico Madry podpisał Vicente Sanchez, dyrektor generalny hiszpańskiej spółki Electrodomesticos Iberia, należącej do Grupy Amica i operującej na Półwyspie Iberyjskim pod marką Fagor. Oficjalnie więc Grupa Amica stała się partnerem żeńskiej drużyny piłki nożnej Atletico. Kontrakt będzie obowiązywać do końca sezonu 2023/2024. Logotyp Fagor będzie eksponowany m.in. na bandach LED podczas spotkań Atletico Madryt w ramach rozgrywek ligi hiszpańskiej, rozgrywek pucharowych Copa de la Reina, Pucharu UEFA kobiet, Supercopa Femenina oraz kobiecej Ligi Mistrzyń, a także na stronie internetowej klubu. Rozważana jest także obecność logotypu na strojach sportowych, co będzie przedmiotem analizy w połowie bieżącego roku. Amica wiąże tę współpracę z rolą, jaką piłka nożna odgrywa w Hiszpanii, a z roku na rok w coraz większym stopniu dotyczy to również futbolu kobiecego. - Niezwykle ważne dla nas, przy dystrybucji naszego sprzętu obejmującej tak różne hiszpańskie regiony, jak Katalonia, Kraj Basków, Andaluzja czy centralny Region Madrytu, jest to, że według najnowszych badań prowadzonych w społeczeństwie hiszpańskim, Atletico cieszy się największym wskaźnikiem pozytywnej percepcji, a także apolityczności i neutralności - mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu Grupy Amica. Atletico Madryt jest niezwykle popularne Klub piłkarski Atletico de Madrid został założony w Madrycie w 1903 roku i jest jednym z najbardziej uznanych klubów piłkarskich w historii futbolu. Zespół męski ma na koncie 10 tytułów mistrza Hiszpanii, z czego ostatni - w 2014 roku. Jest także kandydatem do triumfu i w tym roku. Żeńska drużyna Atletico w swoim dorobku m trzy tytuły mistrzowskie w Hiszpanii, wywalczone pod rząd w latach 2016-2018, jest obecnym zdobywcą Superpucharu Hiszpanii wywalczone pomimo pandemii pod koniec stycznia. Piłkarki Atletico Madryt cieszą się niezwykłą popularnością w skali kraju (druga drużyna w Hiszpanii pod względem liczby fanów i śledzących na mediach społecznościowych), do klubu należy także światowy rekord we frekwencji na meczu kobiecej piłki nożnej - 60 739 widzów na meczu z piłkarkami FC Barcelona.