Materiał zawierał linki partnerów reklamowych. Na nieco ponad tydzień przed spotkaniem włoskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych zakazało ekipie z Neapolu sprzedaży biletów naszym zachodnim sąsiadom. Decyzja obejmuje także należną "z urzędu" pulę 2700 biletów, zgodną z regulaminem UEFA. Jeden z członków zarządu klubu z Frankfurtu nazwał to "smutnym dniem". Liga Mistrzów: Niemcy bezsilni wobec decyzji włoskich władz Niemcy są oburzeni, a dla nich decyzja Włochów jest niezrozumiała. Zagraża "uczciwości konkurencji", a jej konsekwencje przypuszczalnie wpłyną na wyniki sportowe Eintrachtu, bo kibice, zdaniem przedstawicieli klubu, są ich dwunastym zawodnikiem. Już kiedyś fani Eintrachtu dostali podobny zakaz od władz Marsylii. Długo walczyli z nim w sądzie, ale w końcu dopięli swego, ponieważ francuski sąd przyznał im rację, że te procedury były niezgodne z obowiązującym prawem. Nastąpiło to jednak 40 miesięcy po meczu z Olympique. I niestety teraz również Niemcy nie mają nadziei, że sprawa rozwiąże się szybko. "W perspektywie meczu 15 marca nie mamy żadnej drogi, którą moglibyśmy wykorzystać w tak krótkim okresie. Nie ma żadnej ochrony prawnej. Mamy poczucie bezsilności" - mówił cytowany przez "Frankfurter Allgemeine Zeitung" człownek zarządu klubu Philipp Reschke. Czytaj także:Skandaliczne sceny przed meczem LM. Fan w szpitalu Eintracht nie był uznawany za faworyta dwumeczu z rozpędzoną drużyną Piotra Zielińskiego i Bartosza Bereszyńskiego. I faktycznie, już pierwszy mecz pokazał Niemcom miejsce w szeregu. Przegrali 0:2 po bramkach Victora Osimhena i Giovanniego Di Lorenzo. Rewanż rozegrany zostanie 15 marca, ale wygląda na to, że emocje wokół tego spotkania nie będą dotyczyć tylko i wyłącznie kwestii sportowych. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów w sezonie 2022/23 można oglądać w tv na sportowych kanałach Polsatu. Transmisje spotkań LM dostępne również online stream na żywo na Polsat Box Go. Ligę Mistrzów można obejrzeć również na urządzeniach mobilnych. Wyniki LIVE można śledzić w Interia Sport. Materiał zawierał linki partnerów reklamowych.