Dla porównania na Instagramie fanów "Barcy" jest odpowiednio 50 mln, na Twitterze - 41 mln, a na kanale Youtube - 3 mln.Barcelona jest obecna na Facebooku od 2009 roku. Po niesamowitej "Remontadzie", zwycięstwie nad Paris Saint-Germain 6:1 w Lidze Mistrzów, przybyło na tym portalu 3,6 mln sympatyków. Jak poinformował klub, najwięcej fanów Barcelona ma w Indonezji, Meksyku, Brazylii, Egipcie, Indiach oraz w USA. W Realu mają ten sam powód do zadsowolenia. "Nasza marka sportowa nie tylko najszybciej rosła na Facebooku, ale także na innych portalach społecznościowych" - podkreślił klub z Madrytu. Dwa czołowe hiszpańskie kluby piłkarskie rywalizują więc nie tylko na polu sportowym. Oba zakwalifikowały się do ćwierćfinałów Ligi Mistrzów, a w tabeli ekstraklasy prowadzi Real z przewagą dwóch punktów nad Barceloną, mając jeszcze jeden mecz zaległy. W niedzielę "Królewscy" zagrają u siebie z Alaves Vitoria, natomiast Barcelona zmierzy się na wyjeździe z Granadą.