W zakładach Cegielskiego, które wykonywały konstrukcję, znajduje się jeszcze ostatni element iglicy - garaż na rozsuwany w czasie deszczu dach membranowy. - Trzeci element będzie przykręcony do dwóch wcześniejszych, które zostały przez naszych pracowników zespawane na miejscu w Warszawie. Po dostarczeniu garażu rozpocznie się operacja zapinania lin i ostateczny montaż iglicy - powiedział Lazurko. Cała konstrukcja będzie miała 70 metrów długości i ważyć blisko 80 ton. Po zmontowaniu iglica, na której oprócz specjalnego garażu dla dachu będą zamontowane cztery wielkoformatowe ekrany, podwieszona zostanie nad płytą boiska na 72 stalowych linach. Jej wierzchołek będzie najwyższym punktem Stadionu Narodowego i znajdzie się około 112 metrów nad poziomem Wisły. Dolna część iglicy znajdzie się 40 metrów nad poziomem boiska. Stadion Narodowy w Warszawie (55 tys. miejsc, koszt 1,915 mld złotych) jest jednym z czterech obiektów, które gościć mają mecze Euro 2012 w Polsce. Pozostałe powstają w Gdańsku (630 mln, 44 tys.) i Wrocławiu (853 mln, 40 tys.). 20 września br. otwarto stadion w Poznaniu (537 mln zł, 42 tys.). Budowa Stadionu Narodowego rozpoczęła się w październiku 2008 roku, zakończenie prac budowlanych zaplanowano na wiosnę przyszłego roku, a oficjalne otwarcie obiektu - na lipiec.