Koniec z asekuracyjną polityką i wypowiedziami w stylu: "Zrobimy wszystko, by wygrać", czy: "Zagramy tak, jak przeciwnik pozwala". Wisła zaatakowała nowatorską na krajowym rynku kampanią marketingową pod hasłem: "Walczymy o mistrzostwo", a pierwszym zdaniem promującego ją filmu jest: "Tej wiosny zwyciężymy po raz 13.". Może ktoś powiedzieć, że tak odważne hasło może zapeszyć, ale w polskim sporcie brakuje właśnie śmiałych deklaracji. A poza tym, to czego brakuje drużynie Roberta Maaskanta, by wywalczyć mistrzostwo? Zespół jest wzmocniony, świetnie dopingujących kibiców mu nie brakuje, jeśli tylko nie zabraknie motywacji, która szwankowała u piłkarzy w meczu ćwierćfinału Pucharu Polski z Podbeskidziem Bielsko-Biała, to "Biała Gwiazda" powinna zrealizować swój cel. Twarzami kampanii klubu z Krakowa zostało pięciu nowych zawodników Wisły: bramkarz Siergiej Pareiko, obrońca Kew Jaliens, pomocnicy Maor Melikson i Michaił Siwakow oraz napastnik Cwetan Genkow. Zdjęcia piłkarzy z hasłem: "Walczymy o mistrzostwo" ukażą się w prasie małopolskiej, internecie, a także wielkie pionowe postaci zawodników pojawią się na słupach ogłoszeniowych. Akcję będzie można obserwować też za pomocą niestandardowych nośników reklamowych. Zmianie ulegnie szata graficzna strony oficjalnej Wisły Kraków, a na najbliższy mecz ligowy z Ruchem Chorzów, który rozegrany zostanie w piątek 4 marca (godz. 20), przygotowano animacje na bandy diodowe, rozstawione wokół murawy. Dodatkowo reklamy promujące kampanię będą emitowane w radiu, a specjalnie stworzony film reklamowy wyświetlany będzie również na wielkim ekranie umieszczonym na budynku Teatru "Bagatela", który stoi w samym centrum Krakowa. "Siłą Białej Gwiazdy są kibice, dla nich gra drużyna, oni są naszym dwunastym zawodnikiem. Tą kampanią chcemy w wyjątkowy sposób przedstawić nowych piłkarzy. Chcemy także zachęcić wszystkich kibiców do przychodzenia na nasz stadion i wspierania drużyny w drodze po trzynasty w historii Wisły Kraków tytuł mistrzowski" - mówi członek zarządu ds. marketingu Wisły, Michał Kobylarczyk. "To jedna z pierwszych tego typu kampanii w naszym kraju, która, mamy nadzieję, wprowadzi nową jakość w działaniach marketingowych w polskiej piłce nożnej. Kreacją, a także strategią komunikacji i zakupem mediów zajął się dział marketingu klubu. W trakcie jej trwania będą uruchamiane nowe nośniki reklamowe promujące Wisłę" - dodaje Michał Kobylarczyk. Wisła przygotowuje także konkursy oraz inne atrakcje dla kibiców, związane z kampanią, a akcja "Walczymy o mistrzostwo" będzie miała swoje kolejne odsłony. Zobacz clip, jaki przygotowała Wisła Kraków w ramach "Walczymy o mistrzostwo":