Reklama

Reklama

Tylko godziny do końca piłkarskiego konkursu

Tylko godziny zostały do końca konkursu INTERIA.PL, w którym należy opisać wrażenia z pierwszego meczu Ekstraklasy widzianego na stadionie. Poza tym cały czas zapraszamy do udziału w zabawie, w której typuje się wyniki naszej ligi.

Konkurs trwa do północy 31 sierpnia, czyli kończy się identycznie jak letnie okno transferowe w piłce nożnej. Zwycięzca może liczyć na piłkę adidasa i pakiet składający się z dwóch książek i dwóch płyt CD.

Reklama

W T-Mobile Ekstraklasie nastąpiła przerwa ze względu na mecze reprezentacji narodowych, ale to nie znaczy, że nie można już typować wyników szóstej kolejki. Wystarczy, że wejdziesz na stronę 11na11.pl i się zarejestrujesz.

Po pięciu kolejkach w klasyfikacji generalnej prowadzi internauta o nicku milanista, który zgromadził 23,5 punktu. O pół "oczka" wyprzedza czterech innych zawodników, a są to: siery, tutos, 170189 i Cyger.

Spośród ekspertów INTERIA.PL najlepiej jak na razie idzie Michałowi Białońskiemu, który ma na koncie 17 punktów.

Zapraszamy również do udziału w naszym comiesięcznym konkursie!

Trwa właśnie edycja I sierpniowa. Pytanie: "Opisz wrażenia z pierwszego meczu Ekstraklasy, który oglądałeś na stadionie".

* Odpowiedzi na pytanie należy nadsyłać: Od 23 do 31 sierpnia 2011 roku.

* W Konkursie Głównym będą mogły wziąć udział tylko te osoby, które wezmą udział w każdym miesięcznym etapie.

Edycja sierpniowa rozpoczęła się dnia 23 sierpnia 2011 r., odpowiedzi na pytanie należy nadsyłać do dnia 31 sierpnia 2011 roku.

Nagrodami w Konkursie Comiesięcznym są nagroda główna:

* Piłka adidas i pakiet składający się z: dwóch książek i dwóch płyt CD - nowości wydawnicze.

Oraz 10 nagród drugorzędnych:

* 10 pakietów składających się z: dwóch książek i dwóch płyt CD - nowości wydawnicze.

Wyłonienia zwycięzców dokona powołana w tym celu przez Organizatora Komisja Konkursowa składająca się z trzech pracowników Organizatora.

Zasady i regulamin znajdziesz tutaj!

Dowiedz się więcej na temat: konkursy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje