"Kompania Piwowarska przekaże 10 groszy na rzecz WKP Lech Poznań z każdego opakowania piwa Lech Pils sprzedanego na terenie Wielkopolski w okresie pomiędzy 1 marca a 30 kwietnia 2006 roku" - czytamy w porozumieniu. - Jesteśmy z Lechem już od pięciu lat. Wspieraliśmy klub również wtedy, gdy znalazł się w drugiej lidze. I pomimo faktu, ze marka Lech nie sponsoruje już żadnych wydarzeń związanych z piłką nożną, chcemy nadal kontynuować współpracę z klubem, ponieważ wiemy jak ważne miejsce zajmuje on w sercach poznaniaków - powiedział Bogusław Biszof, wiceprezes marketingu. - Cieszymy się, że Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z naszym klubem. Na takich wypróbowanych partnerach można budować lepszą przyszłość klubu. Pieniądze uzyskane podczas tej akcji chcemy przeznaczyć na wybudowanie boiska treningowego z tak zwaną sztuczną trawą trzeciej generacji - dodał Radosław Majchrzak, prezes Lecha.