O wszystkim poinformował, na swoim twitterowym koncie, prezes zarządu PKN Orlen Daniel Obajtek , a także Ekstraklasa SA na oficjalnej stronie internetowej. Marka koncernu ma być eksponowana na grafikach w trakcie transmisji rozgrywek oraz na stadionach - na bandach reklamowych umieszczonych za bramkami. Orlen ma wspierać także działalność Live Parku, zajmującego się produkcją telewizyjną meczów. "Witamy kolejną potężną polską firmę wśród Oficjalnych Partnerów Ekstraklasy. Piłka nożna i rozgrywki klubowe są doskonałym obszarem do wzmacniania swojej marki i budowania silnych więzi z klientami dzięki emocjom towarzyszącym rozgrywkom sportowym. W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu" - komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy SA, w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej spółki. PKN Orlen to trzecia spółka skarbu państwa, która nawiązała współpracę z Ekstraklasą. Wcześniej zrobił to także Totalizator Sportowy oraz PKO Bank Polski. W poprzednim sezonie Ekstraklasa SA wygenerowała rekordowe przychody, wynoszące aż 197,3 mln zł. Nawiązanie nowej współpracy pozwoli na pozyskanie nowych funduszy, które mogą zostać zagospodarowane w rozwój polskiej piłki. TB Ekstraklasa - wyniki, terminarz, tabela