Reklama

Reklama

Nie ma meczów, Ruch dostał pieniądze na promocję w sieci

Podczas trwającej przerwy w rozgrywkach piłkarskich spowodowanej pandemią koronawirusa 3-ligowy Ruch dostał od samorządu Chorzowa 300 tys. na promocję miasta w internecie.

"Jestem przekonany, że będzie to z korzyścią dla miasta. Klub bardzo prężnie działa w internecie, a jego akcje medialne, chociażby związane z aplikacją na smartfony, cieszą się sporym zainteresowaniem" - ocenił prezydent Chorzowa Andrzej Kotala.

Reklama

Początkowo magistrat planował rozpisanie przetargu na promocję poprzez sport, obejmującego przede wszystkim promowanie Chorzowa na obiektach sportowych czy strojach zawodników.

Pandemia koronawirusa i zawieszenie wszystkich rozgrywek spowodowały, że zadanie ograniczono do promocji w sieci. Pozostała część środków zabezpieczonych na ten cel zostanie uruchomiona po wznowieniu rozgrywek.

14-krotni mistrzowie Polski po trzech kolejnych spadkach grają obecnie w trzeciej lidze. 20 kwietnia klub obchodził setne urodziny, ale z racji pandemii wszelkie zaplanowane uroczystości zostały odwołane.

W zimie uruchomiono nowatorską aplikację dla kibiców, którzy robiąc zakupy, wspierają finansowo zespół.

Samorząd Chorzowa jest udziałowcem klubu.

Autor: Piotr Girczys

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje