"Jestem przekonany, że będzie to z korzyścią dla miasta. Klub bardzo prężnie działa w internecie, a jego akcje medialne, chociażby związane z aplikacją na smartfony, cieszą się sporym zainteresowaniem" - ocenił prezydent Chorzowa Andrzej Kotala. Początkowo magistrat planował rozpisanie przetargu na promocję poprzez sport, obejmującego przede wszystkim promowanie Chorzowa na obiektach sportowych czy strojach zawodników. Pandemia koronawirusa i zawieszenie wszystkich rozgrywek spowodowały, że zadanie ograniczono do promocji w sieci. Pozostała część środków zabezpieczonych na ten cel zostanie uruchomiona po wznowieniu rozgrywek. 14-krotni mistrzowie Polski po trzech kolejnych spadkach grają obecnie w trzeciej lidze. 20 kwietnia klub obchodził setne urodziny, ale z racji pandemii wszelkie zaplanowane uroczystości zostały odwołane. W zimie uruchomiono nowatorską aplikację dla kibiców, którzy robiąc zakupy, wspierają finansowo zespół. Samorząd Chorzowa jest udziałowcem klubu. Autor: Piotr Girczys