Raport obejmuje liczbę publikacji zarówno w prasie, jak i w Internecie. W zestawieniu najbardziej medialnych klubów Ekstraklasy w marcu Legia wróciła na pierwsze miejsce, detronizując Lecha Poznań. Oba kluby cały czas liczą się w walce o mistrzostwo Polski. "Kolejorz" spadł w zestawieniu Press-Service nawet o dwie pozycje, bo wyprzedził go jeszcze aktualny mistrz Polski - Śląsk Wrocław. "Na temat Legii ukazało się w marcu przeszło 2,5 tys. publikacji - o około 300 więcej niż w lutym. W przypadku Śląska było to 2,4 tys., natomiast Lecha - 2,3 tys. Tuż za podium znalazły się Wisła Kraków i Polonia Warszawa. Na szóstym miejscu znalazł się Górnik Zabrze" - czytamy w raporcie. Legia ostatni raz na prowadzeniu zestawieniu najbardziej medialnych klubów Ekstraklasy była w październiku 2012 roku. Jeśli chodzi o I ligę to tam nic się nie zmienia. Od dziewięciu miesięcy, a więc od spadku z Ekstraklasy, liderem pozostaje Cracovia. "Krakowianie są zespołem o zdecydowanie największym potencjale medialnym na zapleczu najwyższej klasy rozgrywkowej. Co miesiąc uzyskują miażdżącą przewagę nad rywalami w rankingu medialności" - napisano w raporcie. W marcu o "Pasach" ukazało się 1669 publikacji. O drugiej w tym zestawieniu Flocie Świnoujście, która awansowała na to miejsce, pisano już tylko 1046 razy. Na podium wskoczyła też Olimpia Grudziądz. Spadły z niego natomiast Warta Poznań i Arka Gdynia. Najbardziej piłkarskim regionem jest Małopolska. We wszystkich tytułach lokalnych w tym województwie w marciu pojawiło się 2186 publikacji o klubach T-Mobile Ekstraklasy lub I ligi. Małopolska przewodzi temu zestawieniu od stycznia 2011 roku. W marcu tego roku wyprzedziła Łódzkie (1302) i Kujawsko-Pomorskie (1284). Dopiero na czwartym miejscu jest województwo Śląskie (1252), które ma najwięcej klubów z tych klas (Piast Gliwice, Górnik Zabrze, Ruch Chorzów, Podbeskidzie Bielsko-Biała, GKS Tychy, GKS Katowice, Polonia Bytom). Zobacz wyniki, terminarz i tabelę T-Mobile Ekstraklasy Zobacz wyniki, terminarz i tabelę I ligi