Szefowie klubu i sztab szkoleniowy unikał deklaracji, jakie padały podczas oficjalnych prezentacji w poprzednich latach. Przed dwoma laty Jacek Rutkowski, właściciel Lecha ogłosił hasło "idziemy na majstra", ale póki co zespołowi nie udało się celu zrealizować. "Teraz skupiamy się na najbliższych meczach. Idziemy małymi krokami, ale mam nadzieję, do dużego celu" - zadeklarował Jacek Zieliński, trener Lecha. Zawodnicy trzeciej obecnie drużyny ekstraklasy także ostrożnie oceniali szanse przed rundą wiosenną. "Owszem, chętnie zdobyłbym koronę króla strzelców, ale nie to będzie najważniejsze w tym sezonie" - mówił snajper Kolejorza Robert Lewandowski. Oprócz piłkarzy, zaprezentowały się tancerki z zespołu "Kolejorz Girls". Ogłoszono również wyniki 9. plebiscytu Lecha Poznań. Najlepszym piłkarzem kibice wybrali Roberta Lewandowskiego, a za największy talent uznano bramkarza Jasmina Burcia. Z kolei Sławomir Peszko odebrał dwie nagrody - w kategorii ulubieniec kibiców i piłkarz z charakterem. Niespodziankę dla kibiców przygotowała firma Amica, jeden ze sponsorów Lecha. Słynąca z produkcji m.in. kuchenek zaprezentowała ceramiczną płytę indukcyjną w piłkarskiej symbolice i z emblematem poznańskiego klubu. "To nasz najnowszy pomysł, który wyprodukowaliśmy w limitowanej edycji" - wyjaśnił Andrzej Kadziński, prezes Lecha. Pięć "piłkarskich" płyt indukcyjnych trafiło do kibiców. Podczas prezentacji miało nastąpić przedstawienie nowego sponsora strategicznego, ale władze klubu tę decyzję ogłoszą za kilka dni.