PKO Bank Polski jako sponsor tytularny Ekstraklasy w sezonie 2019/2020 może pochwalić się zyskiem w wysokości 317 milionów złotych. Wszystko dzięki blisko 126 tysięcy publikacji i programów, co zapewniło bankowi właśnie tak pokaźny ekwiwalent reklamowy. Porównując te statystyki do sezonu 2018/2019 to aż trzy razy lepszy wynik. Już wtedy PKO Bank Polski współpracował z Ekstraklasą jako partner główny. Wówczas ekwiwalent reklamowy z tego tytułu wyniósł 95,5 miliona złotych. Według analiz Sponsoring Insight w sezonie 2019/20 największą ekspozycję marce PKO Bank Polski w przyniosły publikacje internetowe - zarówno pod kątem ich liczby (105,4 tys.), jak i ekwiwalentu reklamowego (154,8 mln zł), czyli sumy, jaką bank musiałby wydać, gdyby taka obecność w mediach była efektem reklamy. PKO Bank Polski jest sponsorem tytularnym Ekstraklasy od 1 lipca 2019 roku. W minionym sezonie miał okazję prezentować swoją markę podczas 296 spotkań.