Pandemia koronawirusa w drastyczny sposób wpłynęła na finanse klubów sportowych. Drużyny przede wszystkim nie mogą liczyć na wpływy z dnia meczowego, pochodzące między innymi ze sprzedaży biletów, jedzenia oraz klubowych gadżetów. Sprzedaż koszulek, szalików i innych przedmiotów z herbem drużyny w dużej mierze przeniosła się do sieci. O tym, że to doskonały sposób czerpania dochodów świadczy przykład Wisły Kraków. - Nieoficjalne wyniki sprzedaży internetowej Wisły Kraków za 2020 rok były około 3.3 razy wyższe niż w roku 2019. Biorąc pod uwagę, że wciąż jesteśmy przed rewolucją technologiczną, brak meczów i pandemię to super wynik. Brawo fani i team. PS. Będziemy potęgą - napisał współwłaściciel Wisły na Twitterze. Zobacz Sport Interia w nowej odsłonie! Sprawdź! "Biała Gwiazda" przygotowuje się obecnie do wznowienia rozgrywek PKO Ekstraklasy po przerwie zimowej. W sobotę podopieczni Petera Hyballi zremisowali w meczu towarzyskim z MSK Żylina 2-2 (więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ - kliknij!).' TB Ekstraklasa - wyniki, terminarz, tabela, strzelcy