Warta Poznań od ponad roku reklamuje na froncie koszulek meczowych piłkarzy sponsora strategicznego, bukmachera Totalbet. Od teraz na koszulkach będzie też drugie logo, firmy BeGreen. Umowa została podpisana przez ponad dwa lata - do końca sezonu 2022/2023. Warta Poznań i BeGreen - dwie zielone marki Nowy sponsor piłkarskiej Warty Poznań - BeGreen - to nowa marka na rozwijającym się rynku paneli fotowoltaicznych, ładowarek samochodowych, magazynów energii i pomp ciepła. Jej misją jest dbanie o środowisko naturalne, co jest spójne z wizerunkiem kreowanym przez Wartę. - Zarówno my jak i Warta Poznań jesteśmy "Zieloni". Wraz z Wartą wchodzimy do biznesowej ekstraklasy - mówi Piotr Lesiński, prezes firmy BeGreen. - - Jesteśmy firmą z Poznania, więc zaangażowanie się w lokalny klub również miało dla nas duże znaczenie - dodaje Zbigniew Zabadeusz, członek zarządu BeGreen. CZYTAJ TEŻ: Trener Piotr Tworek mówi, jak to się robi w Warcie Poznań - Dla nas w Warcie Poznań to radosna wiadomość, że dołącza do nas partner, którego profil działalności jest spójny z naszym wizerunkiem. Współpraca z firmami zaangażowanymi w kwestie ekologii to realizacja naszego planu rozwoju. Wierzymy w to, że zaangażowanie się BeGreen we współpracę z Wartą Poznań przyniesie naszemu sponsorowi konkretne korzyści biznesowe. Zrobimy wszystko, żeby tak było, zarówno na boisku, jak i poza boiskiem - zapewnia Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A. Warta Poznań zaczyna wypełniać swój Plan Rozwoju - We wrześniu 2020 roku ogłosiliśmy "Plan Rozwoju 2020-23". W tym planie powiedzieliśmy, jacy chcemy być. A chcemy być blisko lokalnej społeczności i blisko lokalnego biznesu, więc nie bez znaczenia jest dla nas fakt, iż nasz nowy partner jest właśnie z Poznania. Podpisanie umowy z firmą BeGreen to ważny moment również z innego względu. Nowy sponsor Warty Poznań reprezentuje branżę energii odnawialnej, a ta dziedzina wpisuje się w nasz pomysł na klub - podkreśla Bartosz Wolny, wiceprezes Warty Poznań S.A. Bartosz Nosal