Jury konkursu doceniło wysiłek, jaki kibice i nowe władze klubu włożyły w ratowanie Wisły znad przepaści, nad którą zabrnęła zimą. Krakowski klub otrzymał również nagrodę w kategorii Ekstra Kreacja, w której kluby mogły zgłaszać realizowane przez siebie projekty marketingowe i sponsoringowe. Zwyciężyła w niej akcja "Czyny nie słowa", która angażowała kibiców we wspieranie klubu. Jak napisano w uzasadnieniu, Wisła pokazała w ten sposób rolę marketingu w ratowaniu klubu. - Cieszymy się, że możemy być tutaj z wami i dalej współtworzyć Ekstraklasę. Jest to znak, że misja ratunkowa klubu się powiodła, jednak teraz skupiamy się na odbudowie klubu, aby "Biała Gwiazda" znów świeciła pełnym blaskiem. Dziękujemy za te wyróżnienia, które na pewno będą motorem napędowym do dalszej pracy. Trzeba podkreślić jedno - mamy wspaniałych kibiców, bez których ta misja na pewno by się nie powiodła - mówi Karolina Biedrzycka, rzecznik prasowy Wisły. Drugie miejsce w tej kategorii zajęła Cracovia - to efekt akcji "Bez ciebie nie gramy", która miała budować więź między klubem i kibicem. Trzecie miejsce przypadło Pogoni Szczecin za akcję wspierającą udział klubu w e-sportowych zawodach Ekstraklasa Games.Ekstraklasa rozdała również nagrody w trzech innych kategoriach. W kategorii Ekstra Frekwencja wyróżniono klub, którego mecze oglądała z trybun największa liczba kibiców. Triumfowała w niej Legia ze średnią widownią 17609 osób, druga była Wisła, a trzecia Lechia Gdańsk. Kategoria Ekstra Medialny Klub nagrodziła klub najlepiej współpracujący z mediami - w ocenie dziennikarzy została nim Jagiellonia. Druga była Wisła, trzecia Cracovia. W związku z zaangażowaniem Ekstraklasy w obchody 100-lecia niepodległości Polski, kluby mogły zgłaszać po dwa projekty w ramach dodatkowej kategorii Ekstra Zaangażowanie. Najlepiej pod tym względem ocenione zostały działania Jagiellonii, drugie miejsce jury przyznało Legii, a trzecie Piastowi Gliwice.Cykl konkursów Ekstra Sezon to inicjatywa realizowana przez Ekstraklasę od 2017 roku. Za pierwsze miejsce w każdej kategorii wypłaca zwycięskiemu klubowi fundusz po 8 tys. zł, za drugie po 5 tys. zł, a za trzecie po 3 tys. zł. Zespoły, które zajmują pierwsze lokaty, otrzymują dodatkowo nagrodę w postaci dwuosobowego zaproszenia do udziału w warsztatach klubowych organizowanych przez La Liga Santander w Hiszpanii.