Reklama

Reklama

NHL. Z reklam na kaskach zespoły zarobią 15 mln dolarów

Na około 15 milionów dolarów kanadyjska stacja TSN szacuje wartość reklam, które w nadchodzącym sezonie NHL będą mogły być umieszczane na kaskach hokeistów.

Pilotażowy program, który ma zostać wkrótce zatwierdzony, ma zrekompensować klubom utratę zysków ze sprzedaży biletów w czasie pandemii.

Reklama

Na kaskach ma być dopuszczona reklama jednego sponsora. Według TSN, najlepsze kluby zarobią na tym około miliona dolarów, słabsze odpowiednio mniej.

Nowy sezon NHL rozpocznie się 13 stycznia, a każda z drużyn w fazie zasadniczej rozegra 56 meczów. Sezon zostanie więc znacznie skrócony. Tradycyjnie w fazie zasadniczej zespoły rozgrywały po 82 mecze.

Poprzedni sezon zakończył się pod koniec września. Hokeiści Tampa Bay Lightning po raz drugi zdobyli Puchar Stanleya, pokonując w finale play off Dallas Stars 4-2. Rozgrywki 2019/2020 zostały zatrzymane 12 marca, a zespoły wróciły do gry 1 sierpnia - w "bańkach" w dwóch kanadyjskich miastach: Toronto i Edmonton.

Dowiedz się więcej na temat: NHL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje