"Otwieramy nowy rozdział w długiej historii Mavericks w Chinach" - powiedział właściciel klubu, miliarder i biznesmen z branży nowych technologii Mark Cuban. We wrześniu Mavericks, których nazwa w tłumaczeniu na chiński oznacza "małe krowy", postanowili zmienić szyld, konsultując się z kibicami za pośrednictwem portalu społecznościowego Weibo. Z trzech propozycji - Lone Ranger Heroes, Fierce Colts oraz Wild Horses - wybrano tę pierwszą. Chińskie logo drużyny nie zmieni się - pozostanie nim końska głowa. Klub z Dallas wszedł na chiński rynek już pod koniec XX wieku i był pierwszym z ligi NBA, który wybrał w drafcie Chińczyka. Środkowy Wang Zhizhi zadebiutował w NBA w 2001 roku. Jak twierdzi Shi Yankui, przedstawiciel Tencent Sports, wyłącznego nadawcy meczów NBA w Chinach, inne kluby powinny wkrótce pójść w ślady Mavericks. "To dopiero początek. Spróbujemy pomóc innym drużynom poprawić swoje chińskie przydomki" - powiedział.