Starcie Francji z Polską cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zagranicznych mediów. Pomimo porażki z obecnymi mistrzami świata, "<a href="https://sport.interia.pl/reprezentacja-polski/news-momenty-byly-ale-francja-za-mocna-lewy-z-golem-ale-i-slabym-,nId,6452164">Biało-Czerwoni" mogą być zadowoleni</a> z tego, co pokazali na boisku. W spotkaniu jedną z głównych ról odgrywał napastnik <a class="db-object" title="PSG" href="https://sport.interia.pl/pilka-nozna/druzyna-psg,spti,3378" data-id="3378" data-type="t">Paris Saint-Germain,</a> <a class="db-object" title="Kylian Mbappe" href="https://sport.interia.pl/pilka-nozna/profil-kylian-mbappe,sppi,2787" data-id="2787" data-type="p">Kylian Mbappe</a>. Gwiazdor strzelił dwa gole i zaliczył asystę. Tym samym został wybrany zawodnikiem meczu. Po końcowym gwizdku sędziego otrzymał puchar, z którym stanął do pamiątkowego zdjęcia. Mediom nie umknęło jego zachowanie podczas pozowania z nagrodą. <a href="https://sport.interia.pl/mundial-2022/news-swiatowe-media-tona-w-zachwytach-nad-szczesnym-i-jego-synem-,nId,6455897">Światowe media toną w zachwytach nad Szczęsnym i jeg</a><a href="https://sport.interia.pl/mundial-2022/news-swiatowe-media-tona-w-zachwytach-nad-szczesnym-i-jego-synem-,nId,6455897">o synem. Co za słowa!</a> Znowu to zrobił. Mbappe mocno dba o swój publiczny wizerunek w Katarze Gracz PSG ma na swoim koncie już pięć bramek na mundialu. Trzeci raz na tym turnieju stanął przed obiektywem z pucharem. Brytyjscy dziennikarze zwrócili uwagę na pewien aspekt, który charakteryzuje Francuza. Kylian Mbappe za każdym razem zasłania logo sponsora. Jak wiadomo na tegorocznych mistrzostwach jest nim marka piwa Budweiser. Co ciekawe, tylko on dba o to, aby ten element nie był widoczny na zdjęciach. Gwiazdor "Trójkolorowych" stroni od reklamowania publicznie branż związanych z alkoholem, fast foodami oraz zakładami sportowymi. Oprócz incydentu z obracaniem pucharu, Mbappe nie udzielił również wywiadu w mediach społecznościowych dla sponsora głównej nagrody dla najlepszego gracza na boisku. Problemu z marką nie mają za to inni, docenieni piłkarze. Do tego grona należą między innymi <a class="db-object" title="Leo Messi" href="https://sport.interia.pl/pilka-nozna/profil-leo-messi,sppi,2411" data-id="2411" data-type="p">Leo Messi</a>, <a class="db-object" title="Cristiano Ronaldo" href="https://sport.interia.pl/pilka-nozna/profil-cristiano-ronaldo,sppi,2211" data-id="2211" data-type="p">Cristiano Ronaldo</a>, <a class="db-object" title="Luka Modrić" href="https://sport.interia.pl/pilka-nozna/profil-luka-modric,sppi,2005" data-id="2005" data-type="p">Luka Modric</a>, <a class="db-object" title="Harry Kane" href="https://sport.interia.pl/pilka-nozna/profil-harry-kane,sppi,97" data-id="97" data-type="p">Harry Kane</a> czy <a class="db-object" title="Robert Lewandowski" href="https://sport.interia.pl/pilka-nozna/profil-robert-lewandowski,sppi,2157" data-id="2157" data-type="p">Robert Lewandowski</a>. Mbappe argumentował swoją decyzję tym, że jest idolem dla wielu młodych ludzi. 23-letni mężczyzna nie chce reklamować rzeczy, które mu nie pasują. <a href="https://sport.interia.pl/mundial-2022/news-byly-reprezentant-bezlitosny-dla-lewego-wzywa-do-samokrytyki,nId,6455872">Były reprezentant bezlitosny dla "Lewego". Wzywa do samokrytyki</a>