W połowie sierpnia FIA zatwierdziła zmiany w regulaminie. Podstawą jednostki napędowej nadal będzie silnik V6 Turbo, ale zmniejszony będzie przepływ paliwa. Docelowa liczba generowanych koni mechanicznych będzie wynosić około 540, a nie 850 jak do tej pory. F1: Audi wchodzi do świata wyścigów Silniki Audi będą produkowane w fabryce Neuburgu. - Sport motorowy jest integralną częścią DNA Audi. Formuła 1 to zarówno globalna scena dla naszej marki oraz bardzo wymagające laboratorium rozwojowe. Połączenie wysokich osiągów i rywalizacji zawsze napędza innowację oraz transfer technologii w naszym przemyśle. Nowe przepisy stwarzają właściwy moment do tego, by się zaangażować. Koniec końców, zarówno Formuła 1 jak i Audi dążą do zrównoważonej środowiskowo przyszłości - powiedział prezes zarządu koncernu, Markus Duesmann. Pod względem infrastrukturalnym Audi jest gotowe do rozpoczęcia pracy. Obecnie trwa natomiast rekrutacja personelu, który będzie pracował w fabryce. Wszystko ma być gotowe do końca roku. Na razie nie ogłoszono oficjalnie, który z zespołów zdecyduje się na współpracę z Audi w zakresie dostawy jednostek napędowych. Wszystko wskazuje jednak na to, że będzie to Sauber. Jakub Żelepień, Interia