Antun Racić bronił mistrzowskiego pasa w kategorii koguciej po raz pierwszy. Pierwotnie Chorwat miał się zmierzyć z Sebastianem Przybyszem, lecz ostatecznie jego rywalem został Brazylijczyk Bruno Santos, dla którego jest to debiut w klatce KSW. Racić zdobył pas niespełna rok temu po pokonaniu Damiana Stasiaka. Starcie lepiej rozpoczęło się dla Chorwata, który szybko spróbował sprowadzić walkę do parteru. Santos zdołał się jednak wybronić i niemal udało mu się zacząć "dusić" swojego rywala. Racić również dobrze się bronił i po chwili powrócił do zapasów. Druga runda miała bardzo podobny przebieg. Racić na początku próbował skrócić dystans serią ciosów, a po chwili Brazylijczyk znalazł się za jego plecami i ponownie próbował duszenia. Chorwat zdołał się jednak wydostać, choć na jego twarzy pojawiła się krew. Do końca rundy Brazylijczyk skutecznie bronił się w parterze. W kolejnej rundzie warunki starcia dyktował już Racić, który szybko przeniósł walkę do parteru i tam pewnie ją kontrolował. Santos z każdą minutą wyglądał na coraz bardziej zmęczonego. W czwartej rundzie było trochę więcej walki w stójce, lecz jej obraz nie zmieniał się. Racić zdecydowanie zdominował także piątą rundę. Pewnie kontrolował walkę w parterze, okładając swojego rywala kolejnymi ciosami. Walka nie zakończyła się przed czasem, a werdykt sędziów był jednomyślny. Racić pozostał mistrzem KSW w kategorii koguciej! W kolejnej walce o pas Racić prawdopodobnie zmierzy się z Przybyszem. Tego jeszcze nie widziałeś! Sprawdź nowy Serwis Sportowy Interii! Wejdź na sport.interia.pl! PA----------------------------------------------- Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii! ZAGŁOSUJ i wygraj ponad 20 000 złotych - kliknij Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!