Nie milkną echa gali Clout MMA 2, która odbyła się 28 października w Płocku. Konsumenci skarżyli się na problemy z odtworzeniem transmisji live z wydarzenia. To nie była pierwsza taka sytuacja, bowiem podczas debiutanckiej gali również występowały liczne utrudnienia w wejściu na stronę oraz późniejszym oglądaniem streama. Błędy były różnego typu, ale najczęściej wymienia się brak obrazu, brak dźwięku, czarny ekran i ciągłe buforowanie. Organizacja, której ambasadorem jest Sławomir Peszko po wszystkim wydała oświadczenie, w którym przeprosiła za problemy oraz poinformowała o zerwaniu współpracy z podwykonawcą odpowiedzialnym za przeprowadzenie transmisji. Jak się teraz okazuje na serwis do UOKiK wpłynęło w tym roku 170 skarg, a najwięcej miało miejsce właśnie w dniu gali, 28 października. Fani boksu wniebowzięci, hitowa gala jeszcze w tym roku. Wilder i Joshua w rolach głównych - Zgłoszenia konsumentów wskazują na problemy techniczne po stronie organizatora, które uniemożliwiały widzom dostęp do wykupionej usługi i oglądanie transmisji z gali CLOUT MMA w czasie rzeczywistym. Sytuacja się powtarza, pierwszy raz tego typu problem pojawił się podczas pierwszej edycji gali, w sierpniu 2023 r. - podkreślił cytowany przez "Rzeczpospolitą" UOKiK. Jak można się dowiedzieć prezes UOKiK rozpoczął postępowanie wyjaśniające, a prześwietlone zostanie spółka Multi Agency Górska. Oraz żądane są wyjaśniania od spółki No Limit, która organizowała pierwszą galę CLOUT MMA. - Transmisje wydarzeń na żywo przyciągają wielu fanów. Jeśli przedsiębiorca decyduje się na wprowadzenie tego typu usług do swojej oferty, to musi posiadać kluczową w procesie streamingu infrastrukturę techniczną, tak by być w stanie świadczyć deklarowany poziom serwisu - mówi na łamach rp.pl prezes UOKiK Tomasz Chróstny. Jeżeli podejrzenia się potwierdzą, zostanie wszczęte postępowanie wobec wymienionych podmiotów, którym grozi kara do 10 proc. obrotu. UOKiK przypomniał również, że jeżeli z powodu zakłóceń transmisji wydarzenie było niemożliwe do obejrzenia, należy poprzez reklamację wystąpić o zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny.